maandag 18 januari 2010

2 Weken in het nieuwe schema...

Lap. Heb het ook zitten.

Het nieuwe jaar is amper begonnen, en net nu het begint te dooien, heb ik mijn eerste blessuurke. Het lopen op de gladde baantjes is dan toch iets te inspannend gebleken, en resulteerde in een lichte overbelasting. Gelukkig niks erg, en ik hoef geen weken het lopen af te zweren, maar de binnenkant van mijn rechterenkel is toch wat gevoelig. De training van vandaag heb ik veiligheidshalve maar overgeslagen, zodat ik woensdag hopelijk weer de baan op kan.

De trainingen van afgelopen week waren zeer gelijkaardig aan die van de eerste week:
DatumTypeTijd Afstand Tempo SnelheidHR
11/1Rustige Duurloop (LSD)1:02:31 8.16 km 7:38 per km 7.9 km/h146
13/1Rustige Duurloop (ED)40:13 5.73 km 7:01 per km 8.5 km/h153
16/1Rustige Duurloop (LSD)1:00:10 8.15 km 7:23 per km 8.1 km/h149
Comments
2 Comments

2 opmerkingen:

  1. Hi Dave bedankt voor je reactie op mijn log. Je bent goed bezig, man! Lekker lopen, ervan genieten is het belangrijkste! En die snelheid komt vanzelf, eerst de kilometertjes opvoeren en je zult zien dat het dan vanzelf sneller zal gaan. Succes, ik kom nog wel eens langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, merci voor bij mij eens langs te komen! Je doet dat hier goed hé! Ik herken je trainingen, de snelheden, niet meer lang ga je steeds sneller en sneller worden; en dat is een geweldig gevoel :-)
    succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen