maandag 3 mei 2010

Samenvatting April

Amper twee blogposts na de samenvatting van maart is het alweer tijd voor de samenvatting van april, en al heb ik niet het gevoel dat ik écht goed bezig ben, steeg mijn gemiddelde tempo toch met ruim 15 seconden.

Met slechts een 7-tal trainingen was er deze maand ook niet zo veel te bloggen, want van het Challenge-schema kwam niet zo veel meer terecht. Met een nieuwe maand, trachtten we met een nieuwe doorstart. We shall see ;)

Ondanks een flinke terugval in trainingskilometers...... en een vermindering in gemiddelde afstand per run...... toch een positieve evolutie wat betreft mijn gemiddelde tempo/snelheid.


Samenvatting April:
# TrainingenTijd Afstand Tempo SnelheidHR
75:51 uren 55.80 km 6:13 per km 9.69 km/h158


Challenge Week 17
DatumTypeTijd Afstand Tempo SnelheidHR
27/4Langzame Duurloop (ED)1:00:04 9.58 km 6:16 per km 9.6 km/h157


Comments
7 Comments

7 opmerkingen:

  1. Troost u... ik had er de voorbije maand nog minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk dat elke loper wel te maken heeft met ups en downs wat kilometers betreft. Zolang het totaal echter niet op 0 valt zijn we goed bezig he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. David, staar je niet blind op cijfers. Lopen mag ook geen dwangarbeid worden.... Tabellen en grafieken, allemaal goed en wel, maar het enige wat er écht toe doet is lekker, ongedwongen lopen.
    En uiteraard de 20 Km door Brussel, want dat is de hoogmis van het lopen...
    Groet
    Mark (blog 20 Km door Brussel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Mark: Da's net het probleem - 'k heb het zo druk dat ik niet zo vaak meer lekker ongedwongen kan gaan lopen. En ik weet dat als mijn conditie verminderd, ik moeilijk gemotiveerd ga geraken om het weer op te bouwen. Maar ik hou de moed erin, beter één keer in de week de loopschoenen aan, dan helemaal niet eh ;)
    En na de verbouwingen komt alles weer in zijn gewone ritme...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet opgeven man!
    Dammit! Er zijn in het leven duizenden smoesjes, redenen waarom je niet moet of kan gaan lopen. Je moet er maar één hebben om het wel te doen. Neem je leven vast en begin er aan!
    Voor de rest blijf je een sympathieke gast hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Michel: Opgeven doe ik niet hoor, daarvoor ben ik al te ver geraakt ;)
    En zoals ik al zei: na de verbouwingen zal alles wel op zijn ritme geraken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. af en toe eens een relatieve rustpauze inbouwen is nie slecht, integendeel ;)

    BeantwoordenVerwijderen