zaterdag 5 juni 2010

Verbouwingen

Even een korte update, want nu is het écht lang geleden sinds de laatste post.

Ik ben nog steeds aan het lopen, tussen de verbouwingen door - maar die lopen uiteraard de nodige vertraging op. Momenteel zijn ze dan eindelijk de volledige benedenverdieping aan het chappen en betegelen en wonen we nu tijdelijk in ons buitenverblijf. Met dit mooie weer is dat niet eens zo erg :)

Alleszins, zodra ik terug een betrouwbare internet verbinding heb volgt een nieuwe update :)

- Posted from my iPhone
Comments
2 Comments

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop nog steeds op je terugkomst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nooit (helemaal) weggeweest, hoor Michel. Het lopen stond enkel op een laag pitje... Deze maand zit ik trouwens al op een kilometer of 28... Da's op pakweg één week bijna even veel dan de vorige maand ;)

    BeantwoordenVerwijderen