zondag 31 oktober 2010

Samenvatting Oktober

Met morgen de eerste november is het weer de hoogste tijd voor een samenvatting van de afgelopen maand. Een korte samenvatting alweer, want erg veel viel er weer niet te bloggen.

Het begint wel een beetje flauw te worden de verbouwingen alweer als excuus in te schakelen, maar zo zelf klussen 'voor en na' een drukke fulltime job is is dan toch niet zo zelfsprekend en haalbaar gebleken als ik wel had gedacht. Sommige werken namen ook beduidend meer tijd in beslag dan verwacht - misschien zat mijn gebrek aan ervaring daar ook wel voor iets tussen :) - waardoor de hele planning, en uiteraard ook mijn loopagenda in de war liep.

Als alles goed gaat echter, zou ik tegen half november - of toch uiterlijk begin december - mijn 'normale' loopritme weer moeten kunnen opnemen. Uiteraard blijven we ondertussen ook nog zoveel mogelijk lopen!

Hoewel ik me er van bewust ben dat door het relatief klein aantal runs de 'gemiddelde resultaten' een wat vertekend beeld geven, is het desondanks tof te merken dat mijn tempo lichtjes blijft verbeteren.

Week 42
DatumTypeTijdAfstandTempoSnelheidHR
Donderdag 21/10Tempo26:415.02 km5:19 per km11.3 km/h168

Week 43
DatumTypeTijdAfstandTempoSnelheidHR
Maandag 25/10Tempo48:088.02 km6:00 per km10.0 km/h159
Zondag 31/10LSD50:428.03 km6:19 per km9.5 km/h157


De verbouwingen snoepen duidelijk kostbare looptijd op en het aantal loopkilometers is in oktober dan ook iets gezakt...

... en hoewel ik deze maand mijn eerste halve marathon liep, bleef mijn gemiddelde loopafstand nagenoeg gelijk ...

... terwijl wél mijn gemiddelde tempo opnieuw wat verbeterde.

Samenvatting Oktober:

# TrainingenTijdAfstandTempoSnelheidHR
88:37:15 uren82.29 km6:06 per km9.88 km/h159
Comments
1 Comments

1 opmerking:

  1. niet vaak gelopen idd, maar je blijft toch lopen da's t voornaamste e ;)

    BeantwoordenVerwijderen