maandag 9 augustus 2010

Samenvatting juli 2010 + Eerste werkweek...

Iets later dan gepland, maar als aanvulling op laatste post, alsnog de samenvatting van juli mét de grafiekjes:

Ondanks een drukke vakantiemaand toch een relatief mooi aantal kilometers gelopen...... waarbij de gemiddelde afstand lichtjes iets groter werd...... maar m'n gemiddelde tempo een kleine terugval kende.

Samenvatting juli:
# TrainingenTijdAfstandTempoSnelheidHR
1010:45:54 uren99.68 km6:29 per km9.28 km/h139.5

Hip hip...
Afgelopen woensdag 4 augustus liep ik welgeteld één jaar ;)

Een jaar van opbouwen, doorbijten, kleine blessuurtjes, herstellen en toch te snel weer herstarten... Van lopen in weer en wind, in regen, in en op sneeuw; een eerste wedstrijd, enz. Kortom, op loopvlak een goed gevuld, gevarieerd jaar.
Mijn vooruitgang tot nog toe is perfect geïllustreerd in de maandelijks grafiekjes, en de samenvatting hierboven van juli is 100% representatief, dus ik ga hier niks extra herhalen - misschien enkel voor de volledigheid een snapshot van de tellertjes in de linkerkolom:

Samenvatting 4/08/09 - 4/08/10:

# TrainingenTijdAfstand
1163:19:4:19 uren801.91 km

Week 30 - oftewel: Eerste werkweek
Na drie weken verlof deed de eerste werkweek flink pijn, en ik raakte maar niet in mijn normale tempo. De franse 'Laissez faire, laissez passer' zat er duidelijk nog veel te diep in. Ook op loopvlak raakte ik niet in mijn ritme, en mijn geplande zaterdagloop schoot er eveneens bij in. Zondag toch maar de wekker op tijd gezet, en een uurtje héél rustig gaan lopen in de koele ochtendlucht.

DatumTypeTijdAfstandTempoSnelheidHR
Zondag 8/8/2010Training, Duurloopje1:00:589.17 km6:39 per km9.00 km/h158
Comments
1 Comments

1 opmerking: